woensdag 19 februari 2014

Over blikken, billen en ...

Deze week was weer een productieve week!

Van mijn lieftallige schoonzus, kreeg ik mooie grote blikken. Hier kon ik wel wat mee! Een mooi papiertje er omheen et voilĂ ! Lekker ruime blikken om vanalles in te bewaren.
Er staan nog enkele blikken te wachten op een mooi papiertje en er komen er waarschijnlijk nog!


Helemaal fan ben ik van herbruikbare luiers. Deze gebruik ik al enkele maanden met plezier! Nu dacht ik eraan om ook herbruikbare billendoekjes te gebruiken. Ik ging op zoek naar de beste doekjes en kon maar geen beslissing nemen. Tot een vriendin zei: 'Je kan ze ook zelf maken!'. En dat was wat ik ging doen! Zelf maken!
Wat had ik nodig? Tricot, tetradoek en de overlock van een vriendin!
Links: tetradoek                             Rechts: tricot

Netjes aan elkaar gelockt

Al een heleboel doekjes, maar nog niet genoeg!
Ik heb nu al een heleboel doekjes, maar zal er nog veel meer nodig hebben! Het tricot stofje heb ik in 4 kleuren dus de doekjes die nog volgen zullen allemaal assorti zijn!

I LIKE IT!!!

In de naaiclub waar ik zit, was het stoffenverkoop. Iedereen die stof had om te verkopen, kon die meenemen. Ook ben ik naar Ikea geweest. Zo heb ik leuke stofaankopen kunnen doen!

Links: dekbedovertrek van Ikea   Rechts: stof van de naaiclub

Ik popel al om er mee aan de slag te gaan!
 


6 opmerkingen:

  1. Waar haal je het papier om rond die blikken te plakken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dit papier gevonden in Hema. Zaten nog verschillende patroontjes bij. Was 2,5 euro voor 1 kg papier!

      Verwijderen
  2. hej waar vond je tetra doek? grtjs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Tetradoek heb ik gehaald bij Ikea. 3 euro voor 2 doeken.

      Verwijderen
  3. zelfgemaakte doekjes wat een goed idee ;)

    BeantwoordenVerwijderen