woensdag 12 februari 2014

Op uw plaatsen..... klaar.....START!!!


Het eerst blogbericht onder mijn eigen creatienaam 'Rakkertje' is een feit!

Gisteren heb ik mijn eigen labels gemaakt. Ik wilde dit al heel lang maar moest eerst een leuke naam bedenken en daarna een logo ontwerpen. Mijn man heeft mijn gedachten in verband met het logo vorm gegeven op de computer. Het duurde wat langer dan verwacht, maar het resultaat mag er wezen.

Hoe heb ik deze labels gemaakt? Mijn ontwerp uitgeprint (in spiegelbeeld) op textiel-transferpapier en dan op stof gestreken. Flapjes links en rechts naast mijn logo naar binnen geplooid. Het geheel dubbelgeplooid en tot slot bovenaan vastgestikt.




Leuk toch!?!
Deze labels kan ik in de naad van mijn projectjes meestikken.


Nog veel naaiplezier,
Sabrina

6 opmerkingen:

  1. heel leuk gedaan :) ik ga waarschijnlijk vergeten te volgen, maar vermoed dat ik alles wel te zien krijg als ik regelmatig eens langsspring ;)
    (er staat wel een schrijffout in je tekstje..)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. al aangepast, dat ging snel ;p

      Verwijderen
    2. Jaja, fouten laten we niet staan hè! Loge in plaats van logo is gelukkig maar een klein foutje!

      Verwijderen
  2. Mooi gelukt! Nu zijt ge goed voorzien om van start te gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen